Program ticketing ułatwia kontakty z klientami w dziale contact center

Focus Telecom, motoryzacja, program ticketing

Jeśli prowadzisz dział contact center, a zyski, które otrzymujesz są niezadowalające, najwyższy czas to zmienić. Dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w dedykowane oprogramowanie, które znacznie usprawni proces obsługi. Dowiedz się, w czym może pomóc takie system.

Szybsza obsługa połączeń

Jedną z ważniejszych kwestii przy obsłudze klientów jest szybkość. Współczesny klient ma bardzo duże wymagania. Chce, by jego sprawa była jak najszybciej załatwiona i ma do tego pełne prawo. Konkurencja na rynku jest tak duża, że nie można pozwolić sobie na to, by sprawy były nadmiernie odwlekane, bo to może jedynie przysporzyć kłopotów. W efekcie klient przejdzie do konkurencji, która pomoże mu załatwić problem niemal od ręki. Tym samym szybko załatwi daną sprawę. Takie podejście jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne. Ludzie nie mają czasu, by czekać na połączenie z konsultantem. Jeśli nie dostaną odpowiedzi natychmiast, mogą całkowicie zrezygnować z dalszego kontaktu, a to już bezpośrednio przełoży się na zyski w firmie. Lepiej więc dmuchać na zimne i nie dopuścić, by kontakt był bardzo utrudniony. To może w dłuższej perspektywie znacznie obniży zyski w firmie. Lepiej więc tego uniknąć, a program ticketing może w tym bardzo pomóc. Ma wiele przydatnych narzędzi, które znacznie usprawniają prace w działach contact center, jak np. kolejkowanie połączeń, centralna baza rekordów czy dostęp do skryptów rozmów. Dowiedz się, jak te narzędzia pomagają w komunikacji z klientem.

Jak nowoczesne oprogramowania skracają czas rozmowy?

Przede wszystkim są one bardzo przydatne, gdyż posiadają wiele przydatnych mechanizmów. Jednym z nich jest np. kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie funkcja polega na tym, że połączenie jest automatycznie przekierowywane do kompetentnych działów lub osób. Tym samym odpowiedź jest bardzo szybko udzielona, bo z klientem rozmawia osoba obeznana w temacie. Poza tym, bardzo przydatny jest dobrze opracowany skrypt. To swego rodzaju szkielet rozmowy. Dzięki niemu konsultant jest w stanie płynnie przeprowadzić rozmowę z klientem. W takim dokumencie znajdzie m.in. m.in. odpowiedzi na trudne pytania, dzięki czemu będzie w stanie wybrnąć z kłopotliwych sytuacji. Przydatny jest także dostęp do bazy kontaktów. Program ticketing umożliwia swobodne zarządzenie rekordami, przypisywanie klientów do poszczególnych kampanii, edycje danych. To duże ułatwienie dla agentów, którzy mogą w ten sposób nawiązać do wcześniejszych zakupów czy ustaleń z innymi konsultantami, co zwiększa prawdopodobieństwo zakończenie rozmowy sprzedażą.