Poznaj najlepszy system do Call Center

Potrzebujesz systemu do obsługi Twojego Call Center? Zainwestuj w najlepszych spośród wszystkich dostępnych na rynku systemów, czyli Focus Contact Center – https://www.systemycallcenter.pl/! Dlaczego warto wybrać ten program? W artykule wypunktowaliśmy szereg powodów.

Jakie funkcje posiada nasz innowacyjny system Call Center?

Call Center system z Focus Contact Center to przede wszystkim gwarancja:
– niezawodności – wykwalifikowani inżynierowie z dziedziny IT są do Twojej dyspozycji przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, w związku z czym masz gwarancję szybkiego serwisu i pomocy w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów w pracy systemu;
– elastyczności – system jest wyposażony w łatwą do zmiany liczbę licencji, w uzależnieniu do Twoich własnych, zmieniających się potrzeb, prostą personalizację i wdrożenie usługi, jak również bezproblemową integrację z innymi aplikacjami, implementację w chmurze (prywatnej lub publicznej) tudzież jakiekolwiek inne rozwiązanie stacjonarne;
– braku oprogramowania i hardware’u do utrzymania – dzięki czemu możesz skupić się tylko i wyłącznie na swoim biznesie, a to my bierzemy na siebie całą technologię. Nasz stale działający zespół pracowników – dzień i noc – gwarantuje Ci przede wszystkim zachowanie ciągłości usług i jest w pełni odpowiedzialny za działania wszystkich naszych aplikacji i serwerów. Dodatkowo niemalże 10 lat doświadczenia daje Ci pewność, że wszystkie czynniki jego działania są w 100% pod naszą stałą kontrolą;
– zaawansowanych funkcji – zapewniamy Ci między innymi wielokanałowość (telefon, e-mail, czat, formularz WWW, SMS, media społecznościowe itp.), PBX/centralę telefoniczna, rozbudowaną IVR/infolinię, zapewniamy najwyższą jakość, numery międzynarodowe, ticketowanie, monitoring, prowadzenie stałej rejestracji rozmów, API, bezproblemową integrację z CRM-ami, pop-upy, HLR, skill & profit based routing, zdalnych agentów i wiele więcej funkcji, które powinny znacznie ułatwić funkcjonowanie Twojego call center system;
– szybie i łatwe wdrożenie systemu – dostęp do platformy jest możliwy bezpośrednio poprzez przeglądarkę internetową – potrzebny jest do tego jedynie komputer, posiadający możliwość podłączenia do Internetu, aby rozpocząć pracę z systemem. Co więcej jego wdrożenie może zająć nawet jeden dzień!
– działania, zarówno w małych, jak też dużych przedsiębiorstwach – nasz call center system posiadamy w czterech różnych rodzajach pakietów, które są w pełni dostosowane do wielkości danej organizacji i jej potrzeb – istnieje możliwość wykupienia już od jednej licencji, która jest dostępna już w 24 godziny!

Nasz system zyskał już zaufanie ponad 1000 klientów!

System jest bardzo popularny, o czym świadczy zainteresowanie ze strony wielu, bardzo znanych firm, takich jak Pracuj.pl, czy MyTravel. Posiadamy szeroką ofertę różnego rodzaju pakietów, które mają jak najbardziej odzwierciedlać potrzeby, zarówno większych, jak też mniejszych przedsiębiorstw. Przy czym najtańsze z nich zaczynają się już od 59zł netto/na miesiąc, a najdroższe sięgają ceny 259 zł netto/na miesiąc.

Focus Contact Center stanowi idealny program do obsługi Twojego contact center, które potocznie można nazwać mianem call center. Integruje on ze sobą komunikację telefoniczną przychodzącą, wychodzącą oraz e-mail i czat. Pomaga w zorganizowaniu pracy Twojego Call Center i pozwala Ci spać spokojnie, ponieważ nie musisz się już martwić o to, w jaki sposób zapewnić Ci naprawdę sprawne i bezawaryjne działanie. Właśnie z naszym systemem do Call Center zyskasz zadowolenie, zarówno swoich klientów, jak też pracowników. Zaufaj nam i Ty, a z pewnością tego nie pożałujesz!