Nowoczesny software call center może przynieść firmie duże oszczędności

software call center
software call center, Focus Telecom, telekomunikacja, it,

Mogłoby się wydawać, że odpowiednie oprogramowanie do działu obsługi klienta lub contact center jest bardzo drogie i dostępne tylko dla największych koncernów. Okazuje się jednak, że dzięki temu, że rozwiązania te możemy mieć online, są one dedykowane również dla mniejszych firm.

Nie musisz kupować drogiego sprzętu

Posiadanie nowoczesnych rozwiązań dla działu obsługi klienta najczęściej kojarzy się z ogromem inwestycji w sprzęt i oprogramowanie. A dodatkowo trzeba przecież to wszystko serwisować, więc konieczne jest zatrudnienie osoby, która będzie trzymała nad wszystkim pieczę. Jeżeli jednak zdecydujemy się na software call center dostępny online, poprzez chmurę, nie potrzebujemy tego wszystkiego w siedzibie firmy. Wystarczy tylko komputer z podłączeniem do internetu i już można pracować. W zależności od tego, ilu mamy pracowników, tyle dostępów miesięcznie wykupujemy, a więc w żaden sposób nie tracimy pieniędzy.

Sezonowość branży nie jest już problemem

Rozwiązanie to pozwala również na doangażowanie pracowników, za każdym razem, gdy zbliża się sezon. Nie trzeba się już martwić, że ludzie na stale zatrudnieni w dziale obsługi nie będą dawali rady, ponieważ możemy zatrudnić nowych konsultantów na czas szczytu. Istotne jest bowiem to, że nie musimy im przygotowywać specjalnych miejsc pracy, a dzięki temu, że software call center dostępny jest w chmurze, mogą oni pracować zdalnie. A więc rekrutacja może odbywać się w całej Polsce i nie musimy zamykać się tylko na najbliższą okolicę. Daje to również możliwość aktywizowania osób niepełnosprawnych, którzy mają problem z dostaniem się na miejsce pracy.

Zwiększona efektywność to również większe zyski

Wprowadzenie oprogramowania call center do firmy daje również większe możliwości rozwoju. Dzięki oddzwanianiu do klientów, mamy mniej nieodebranych połączeń i nie przechodzą oni do konkurencji. Poza tym jesteśmy w stanie weryfikować pracę konsultantów. Klienci dzięki wielokanałowości są lepiej obsłużeni, a kolejne kontakty z firmą nie są powodem do frustracji, ponieważ znowu trzeba opowiadać to samo. To wszystko wpływa na wizerunek firmy i późniejsze oceny klienta odnośnie jego obsługi. A im bardziej zadowolony klient, tym pewniejsze jest, że wróci do naszej firmy i znowu skorzysta z naszych usług bądź produktów.